Ügyfélszolgálat
Kérdésed van?
Hívj minket bármikor!
A következő kategóriában van találat:
Jelenleg több, mint 900 ezer háztartásban tudunk szolgáltatni. Terveink között szerepel, hogy további városokban és területeken is megjelenjünk, ehhez stratégiánkat a felmerülő igények alapján is formáljuk.
Azt, hogy konkrét címen elérhető-e a szolgáltatásunk, a www.flip.hu oldalunkon tudod ellenőrizni.
Jelenleg több, mint 900 ezer háztartásban tudunk szolgáltatni. Terveink között szerepel, hogy további városokban és területeken is megjelenjünk, ehhez stratégiánkat a felmerülő igények alapján is formáljuk.
Mert minden olyan válogatott szolgáltatást tartalmaz egyben, amelyek az ismert ügyféligények alapján felmerültek. Egy csomagban kapsz TV-, internet- és vezetékes telefon-szolgáltatást, 4500 Ft-os havidíjért, mindezt ráadásul hűségidő nélkül.
A Flip csomagot árul, ebben a csomagban benne van mindaz, amire szükséged lehet: 141 válogatott digitális TV csatorna, melyből 34 HD minőségű, 150 Mbit/s letöltési sebességű megbízható vezetékes internet szolgáltatás, valamint egy hálózaton belül korlátlan, míg egyéb belföldi irányű hívások esetén is csak 5 Ft-os percdíjú beszélgetést kínáló vezetékes telefonszolgáltatás egyben. Mindezt csupán 4500 Ft-os hívidíjért kínáljuk, egy csomagban. Ezt a kedvező díjat a három szolgáltatás együttes igénybevétele esetén tudjuk biztosítani. A szolgáltatások egyenként nem vehetők igénybe.
Igen, tökéletes választás, ez a legegyszerűbb formája a rendelésed leadásának. Pár kattintás és már indul is megrendelés!
Igen. A Flip a webes és call center-es csatornáin fogad ügyfélmegkereséseket. Utóbbi esetén kérheted, hogy egy üzletkötő kollégánk személyesen felkeressen az otthonodban. Személyes ügyfélszolgálati pontokat a törvényi előírás minimumán teszünk elérhetővé, azaz megyénként 1-1 üzletben, heti egy napon, éppen annak érdekében, hogy meg tudjuk őrizni versenyképes árazásunkat. Ezeken a pontokon az igények rögzítésére szorítkozunk és az említett flipes csatornát üzemeltető kollegák segítségével kezeljük. Amennyiben ragaszkodsz az üzletben történő felkeresésünkhöz, a címeket itttalálod.
Mindenképpen keresd meg az ügyfélszolgálatunkat és jelezd a szolgáltatás áthelyezési igényedet az új lakóhelyedre.
Kollégánk ellenőrzi fogja a rendszerekben, hogy valóban elérhető az új otthonodban a Flip. Ezt követően tudjuk indítani az áthelyezést az új címedre.
Egyeztetni fogunk egy időpontot veled, hogy mikor történjen meg a szolgálatás beüzemelése az új otthonodban.
A szolgálatás a korábbi címeden mindaddig elérhető lesz az eszközeink segítségével, amíg az új lakóhelyeden nem aktiválják őket újra.
Neked csak annyi feladatod lesz, hogy minden eszközt, amit adtunk neked korábban hozd át az új címre.
Fontos, hogy ha hamarabb kell kiköltöznöd a régi címről, mint ahogyan az újba beköltöznél, akkor az eszközöket tartsd magadnál! Azok nélkül nem tudod igénybe venni a szolgáltatásunkat.
Az online ügyfél fiókkal egyszerűbbé válik az online ügyintézés, legyen szó vásárlásról az online shopban vagy ügyintézésről az online ügyfélszolgálaton. Az e-mail címes belépésnek köszönhetően többé nincs szükség a különböző szerződés- vagy ügyfélazonosítókra az online bejelentkezésez, hanem elég az e-mail címedet és jelszavadat ismerned. Emellett, ha elfelejted a jelszavadat, akkor az e-mail címedre tudunk küldeni egy jelszóemlékeztető levelet, így tudunk téged azonosítani.
Ha még nincs saját e-mail címed, akkor azt javasoljuk, hogy az egyik ingyenes e-mail cím szolgáltatónál regisztrálj egyet. A legnépszerűbb, magyar nyelven is elérhető szolgáltató a Google gmail.com szolgáltatása.
Nem. Nagyon sok, erre szakosodott, ingyenes e-mail szolgáltató létezik. A legnépszerűbb, magyar nyelven is elérhető eszköz a gmail.com a Google-től.
A hűségre vonatkozó információk megtalálhatók az egyedi előfizetői szerződésedben, továbbá a szolgáltatód ügyfélszolgálatán is bármikor megkérdezheted.
Azt, hogy konkrét címen elérhető-e a szolgáltatásunk, a www.flip.hu oldalunkon tudod ellenőrizni.
Jelenleg több, mint 900 ezer háztartásban tudunk szolgáltatni. Terveink között szerepel, hogy további városokban és területeken is megjelenjünk, ehhez stratégiánkat a felmerülő igények alapján is formáljuk.
Meglévő telefonszolgáltatásod számhordozását a leggyorsabban és legegyszerűbben online kezdeményezheted a megrendelési folyamatban.
Az igény benyújtásakor az alábbiakra kell fokozottan figyelned:
Az igénybejelentő oldalon a személyi okmányokban szereplő adatokat add meg, pontosan. Amennyiben ez időközben megváltozott, akkor a számhordozás előtt kell ezeket javítani az átadó szolgáltatónál. Ellenkező esetben az igényt nem tudjuk teljesíteni.
Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
Ügyelj arra, hogy a kapcsolattartó mobilszámodon elérhető legyél, hogy munkatársaink - az igényed elküldését követő 24 órán belül - felvehessék veled a kapcsolatot. Érdeklődj a jelenlegi szolgáltatódnál, hogy van-e határozott idejű (azaz hűség) szerződésedből eredő kötbérfizetési kötelezettséged. Ha van, és nem tudod vállalni a kötbér kifizetését, javasoljuk, hogy igényeddel várd meg, amíg a hűségidőd lejár.
Rendezd az átadó szolgáltatónál a számláid. Ha 30 napon túli tartozásod van, a számhordozási igényed nem fog teljesülni, illetve vedd figyelembe, hogy a számhordozás megtörténtéig esedékes díjakat mindenképp ki kell fizetned az átadó szolgáltatónak.
Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.
Minden Flip előfizető számára elérhető a Szuper HBO Pak vagy Szuper HBO MaxPak csomag. Meglévő előfizetők a Flip fiókban a Szolgáltatások alatt a Módosítás funkcióval rendelhetik meg az HBO csomagot. További információkat itt érhetsz el.
Az HBO csomag megrendelését és aktiválását követően elérhetővé válik az HBO GO regisztráció. A Flip előfizetők a fiókjukban a Szolgáltatások menüpontban megtalálják az HBO regisztrációs kódot és egy Regisztráció gombot. A regisztráció gomb megnyomásával az ügyfél átkerül az HBO GO oldalára a regisztrációs űrlapra, ahol már ki van választva a Flip, mint operátor és a regisztrációs kód is be van írva. Az ügyfélnek meg kell adni egy felhasználónevet, e-mail címet és jelszót. Sikeres regisztrációt követően az ügyfél egyből tudja használni az HBO GO szolgáltatást, visszaigazoló e-mailt kap az megadott e-mail címre és a Flip fiókjában is eltűnik a Regisztráció gomb, a helyére pedig kiírjuk, hogy ekkor történt meg az HBO GO regisztráció.
A Flip csomagban a Tv, Internet, Telefon szolgáltatásokat külön-külön nem tudjuk biztosítani, a csomag feltétele mindhárom szolgáltatás egyidejű megléte. Amennyiben lakóhelyeden elérhető, lehetőséged van internet gyorsító opciót igényelni az ügyfélfiókban vagy a 1446-os telefonszámon ügyfélszolgálatunkat felkeresve. Emellett ha több TV-n szeretnétek egyszerre TV-zni, akkor extra (maximum plusz 2) vevőegység is rendelhető, így egyszerre 3 TV-n tudjátok HD minőségben nézni a Flip TV szolgáltatást.
Igen. A Flip a webes és call center-es csatornáin fogad ügyfélmegkereséseket. Utóbbi esetén kérheted, hogy egy üzletkötő kollégánk személyesen felkeressen az otthonodban. Személyes ügyfélszolgálati pontokat a törvényi előírás minimumán teszünk elérhetővé, azaz megyénként 1-1 üzletben, heti egy napon, éppen annak érdekében, hogy meg tudjuk őrizni versenyképes árazásunkat. Ezeken a pontokon az igények rögzítésére szorítkozunk és az említett flipes csatornát üzemeltető kollegák segítségével kezeljük. Amennyiben ragaszkodsz az üzletben történő felkeresésünkhöz, a címeket itt találod.
A szolgáltató a Magyar Telekom Nyrt., ami azt jelenti, hogy Flipesként a Magyar Telekom hálózatát használod. Az ügyfélszolgálati számunk 1446, a honlapcímünk www.flip.hu.
Megkereshetsz minket online a www.flip.hu-n, köthetsz szerződést telefonon a 1446-on, és ügynökeinknél, akik szívesen felkeresnek otthonodban és tájékoztatnak minden fontos tudnivalóról. A megkeresésed alapján felvesszük az igényed, ellenőrizzük hogy tudunk-e nálad szolgáltatást nyújtani. Ha ez sikeres volt, megkeresünk téged egy létesítési időponttal. A szerződéshez szükségünk lesz az adataidra, és a szolgáltatással kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozataidra, ezekről mind tájékoztatunk az igényed leadásakor. A szerződésed akkor fog létrejönni, amikor a szolgáltatásod létesítjük, erről is külön tájékoztatást fogsz kapni.
Ha újabb szolgáltatást vennél tőlünk igénybe, az szerződésmódosítással jár. Ha új szolgáltatást igényelsz nálunk, és tudjuk teljesíteni amit kérsz, megrendelésedre küldünk neked egy szerződésmódosító dokumentumot. Vannak olyan esetek, amikor mi egyoldalúan is módosíthatjuk a szerződésed. Ezekre az esetekre szigorú követelmények vonatkoznak, amelyek betartására mindig nagy figyelmet fordítunk és a módosításról előzetesen tájékoztatni fogunk.
Mivel nálunk nincs hűségszerződés, a szerződésed bármikor felmondható.
Mi mindenben próbáljuk az igényeidet kielégíteni, cserébe kérjük, hogy a szolgáltatásunkat rendeltetésszerűen használd, határidőben fizesd a díjakat, és ha szükséges, működj velünk együtt, hogy a szolgáltatásod zavartalanul nyújthassuk számodra.
Az online ügyfél fiókkal egyszerűbbé válik az online ügyintézés, legyen szó vásárlásról az online shopban vagy ügyintézésről az online ügyfélszolgálaton. Az e-mail címes belépésnek köszönhetően többé nincs szükség a különböző szerződés- vagy ügyfélazonosítókra az online bejelentkezésez, hanem elég az e-mail címedet és jelszavadat ismerned. Emellett, ha elfelejted a jelszavadat, akkor az e-mail címedre tudunk küldeni egy jelszóemlékeztető levelet, így tudunk téged azonosítani.
Ha még nincs saját e-mail címed, akkor azt javasoljuk, hogy az egyik ingyenes e-mail cím szolgáltatónál regisztrálj egyet. A legnépszerűbb, magyar nyelven is elérhető szolgáltató a Google gmail.com szolgáltatása.
Nem. Nagyon sok, erre szakosodott, ingyenes e-mail szolgáltató létezik. A legnépszerűbb, magyar nyelven is elérhető eszköz a gmail.com a Google-től.
Mindenképpen keresd meg az ügyfélszolgálatunkat és jelezd a szolgáltatás áthelyezési igényedet az új lakóhelyedre.
Kollégánk ellenőrzi fogja a rendszerekben, hogy valóban elérhető az új otthonodban a Flip. Ezt követően tudjuk indítani az áthelyezést az új címedre.
Egyeztetni fogunk egy időpontot veled, hogy mikor történjen meg a szolgálatás beüzemelése az új otthonodban.
A szolgálatás a korábbi címeden mindaddig elérhető lesz az eszközeink segítségével, amíg az új lakóhelyeden nem aktiválják őket újra.
Neked csak annyi feladatod lesz, hogy minden eszközt amit adtunk neked korábban hozd át az új címre.
Fontos, hogy ha hamarabb kell kiköltöznöd a régi címről, mint ahogyan az újba beköltöznél, akkor az eszközöket tartsd magadnál! Azok nélkül nem tudod igénybe venni a szolgáltatásunkat!
A hívószámodat ellenőrizheted az ügyfélfiókodban vagy a Flip alkalmazásban, a Szolgáltatások menüpont Flip Telefon résznél. Emellett megtalálod az egyedi előfizetői szerződésben is, és minden számlán, amit kiállítunk neked.
Így még egyszerűbb lesz az ügyintézés, ha mobilon keresztül is eléred az ügyfélfiókodat.
Intézd pár kattintással számlabefizetéseidet, módosítsd a befizetés módját vagy az igénybe vett szolgáltatásaidat.
Minden dokumentumot egy helyen megtalálsz, és a leadott megrendeléseidet is nyomon tudod követni.
Ha letöltöd első kézből értesülhetsz az akcióinkról és fejlesztéseinkről is.
A hűségre vonatkozó információk megtalálhatók az egyedi előfizetői szerződésedben, továbbá a szolgáltatód ügyfélszolgálatán is bármikor megkérdezheted.
A flip.hu weboldalon a bejelentkezésre kattintva találod az "Elfelejtettem a jelszavam" lehetőséget. Erre a linkre kattintva add meg a bejelentkezéshez használt e-mail címedet. Ezt követően kapni fogsz tőlünk egy üzenetet a megadott e-mail címre. Kövesd az abban található utasításokat.
Külföldről a +36303440976 normál díjazású mobilszámon vagyunk elérhetőek. Ezen kívül írhatsz nekünk Facebook-on, vagy az info@flip.hu e-mail címre.
Sajnáljuk, ha valamivel nem vagy megelégedve. Kérünk, hogy keress minket a 1446-n. Ha a problémádat nem tudjuk megoldani, akkor a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz, a fogyasztóvédelmi szervekhez vagy a békéltető testületekhez tudsz fordulni a probléma rendezése érdekében.
A Flip csomagja egy helyhez kötött 3P (triple play) szolgáltatáscsomagot jelent, vagyis vezetékes hang-, TV- és internet-szolgáltatást tudsz Flipesként igénybe venni egyben, azaz egy csomagban. A szolgáltatás havidíja 4500 Ft, amiért optikai hálózaton 150/50 Mbit/s, míg kábeles hálózaton 150/5Mbit/s sávszélességű internetet, 141 TV csatornát kapsz (ebből 34 HD) , és Flipesek között ingyenes hívást biztosítunk számodra. Ha részletesen utána szeretnél olvasni, a nyújtott szolgáltatás tartalmi/műszaki leírását az 1. és 3. számú mellékletek tartalmazzák. Azt pedig hogy nálad melyik technológián szolgáltatunk, ellenőrizd a flip.hu oldalon a címkeresőben.
Mert minden olyan válogatott szolgáltatást tartalmaz egyben, amelyek az ismert ügyféligények alapján felmerültek. Egy csomagban kapsz TV-, internet- és vezetékes telefon-szolgáltatást, 4500 Ft-os havidíjért, mindezt ráadásul hűségidő nélkül.
Optikai területen élő ügyfeleink részére 150/50 Mbit/s gyorsaságú internetet biztosítunk, sőt amennyiben a címen elérhető, lehetőség van internet gyorsító opciót igényelni. A garantált sávszélesség pedig 60/25 Mbit/s. Kábeles területen élő ügyfeleink részére 150/5 Mbit/s gyorsaságú internetet biztosítunk, sőt amennyiben a címen elérhető, lehetőség van internet gyorsító opciót igényelni. A garantált sávszélesség pedig 15/1 Mbit/s.
A Flip csomagunkban 141 válogatott digitális TV csatorna érhető el, ebből 34 HD minőségben. Az aktuális csatornalistát itt tudod megnézni.
Jelenleg több, mint 500 ezer háztartásban tudunk szolgáltatni. Terveink között szerepel, hogy további városokban és területeken is megjelenjünk, ehhez stratégiánkat a felmerülő igények alapján is formáljuk.
A Flip csomagot árul, ebben a csomagban benne van mindaz, amire szükséged lehet: 141 válogatott digitális TV csatorna, melyből 34 HD minőségű, 150 Mbit/s letöltési sebességű megbízható vezetékes internet szolgáltatás, valamint egy hálózaton belül korlátlan, míg egyéb belföldi irányű hívások esetén is csak 5 Ft-os percdíjú beszélgetést kínáló vezetékes telefonszolgáltatás egyben. Mindezt csupán 4500 Ft-os hívidíjért kínáljuk, egy csomagban. Ezt a kedvező díjat a három szolgáltatás együttes igénybevétele esetén tudjuk biztosítani. A szolgáltatások egyenként nem vehetők igénybe.
Egy beltéri vevőegységgel (set top box) egy televízó készüléken fogható a TV szolgáltatásunk. Amennyiben több TV-n is szeretnél műsorokat nézni, további beltéri egységeket (maximum plusz 2) kell rendelned havi 300 Ft / hó / beltéri egység áron. Ezt új megrendelés esetén megteheted a weboldalon a megrendelési folyamatban, meglévő ügyfélként pedig a flip.hu-n bejelentkezve, vagy a 1446-os telefonszámot hívva.
Minden Flip előfizető számára elérhető a Szuper HBO Pak vagy Szuper HBO MaxPak csomag. Meglévő előfizetők a Flip fiókban a Szolgáltatások alatt a Módosítás funkcióval rendelhetik meg az HBO csomagot. További információkat itt érhetsz el.
Az HBO csomag megrendelését és aktiválását követően elérhetővé válik az HBO GO regisztráció. A Flip előfizetők a fiókjukban a Szolgáltatások menüpontban megtalálják az HBO regisztrációs kódot és egy Regisztráció gombot. A regisztráció gomb megnyomásával az ügyfél átkerül az HBO GO oldalára a regisztrációs űrlapra, ahol már ki van választva a Flip, mint operátor és a regisztrációs kód is be van írva. Az ügyfélnek meg kell adni egy felhasználónevet, e-mail címet és jelszót. Sikeres regisztrációt követően az ügyfél egyből tudja használni az HBO GO szolgáltatást, visszaigazoló e-mailt kap az megadott e-mail címre és a Flip fiókjában is eltűnik a Regisztráció gomb, a helyére pedig kiírjuk, hogy ekkor történt meg az HBO GO regisztráció.
A Flip csomagban a Tv, Internet, Telefon szolgáltatásokat külön-külön nem tudjuk biztosítani, a csomag feltétele mindhárom szolgáltatás egyidejű megléte. Amennyiben lakóhelyeden elérhető, lehetőséged van internet gyorsító opciót igényelni az ügyfélfiókban vagy a 1446-os telefonszámon ügyfélszolgálatunkat felkeresve. Emellett ha több TV-n szeretnétek egyszerre TV-zni, akkor extra (maximum plusz 2) vevőegység is rendelhető, így egyszerre 3 TV-n tudjátok HD minőségben nézni a Flip TV szolgáltatást.
Nem szükséges, ugyanis össze lehet hangolni a kettőt, így a továbbiakban egy távirányítóval is kezelheted a készüléked. A beállításhoz kövesd az alábbi lépéseket.
1. A set-top boxhoz tartozó távirányítón nyomd le egyszerre körülbelül 3 másodpercig a piros és kék gombokat. Ezt követően a set-top box bekapcsoló gomb körüli LED pirosra vált.
2. Üsd be a 992 kódot, majd a TV készüléked típusának megfelelő kódot is. Pl. Samsung TV készülék esetén az alábbi kódot kell beütni: 992 2448. Azt, hogy az egyes készüléktípusokhoz milyen kód tartozik, azt a távirányító leírásában találod. 1. típusú távirányító esetén a leírás 5-8. oldalán lévő táblázatban találod a kódot. Amennyiben a 2. tipusú távirányítóval rendelkezel, akkor a leírás 3. oldalán találod a szükséges kódot.
3. Tartsd lenyomva a Némítás gombot mindaddig, amíg a TV el nem halkul.
4. Amennyiben a TV elhalkul, nyomd meg az OK gombot, amivel a funkció beállításra kerül.
Először is kérjük, hogy ide kattintva ellenőrizd, hogy a területeden nincs-e éppen tervezett karbantartás. Ha a listában nem találsz erre vonatkozó információt, akkor a következő lépéseket teheted:
Ha a TV szolgáltatással kapcsolatban tapasztalsz valamilyen problémát, javasoljuk, hogy nézd meg a beltéri vevőegységed használati útmutatóját. Kövesd a hibaelhárításra vonatkozó részben található utasításokat. Amennyiben nem sikerül megoldani a problémát, hívd a 1446-ot, és kollégáink segítenek.
Ha az internetszolgáltatással kapcsolatos problémád van, akkor először nézd meg a modemed használati útmutatójában lévő hibaelhárítás részt. Amennyiben nem sikerül megoldani egyedül a problémát, kérlek, hívd a 1446-ot, és kollégáink segítenek.
Bár a környezettudatosság és a takarékosság számunkra is nagy érték, fontos tudni, hogy a set-top box és a router rendszeres, indokolatlan újraindítása növelheti a hibák előfordulásának kockázatát, ezért lehetőség szerint csak megfontoltan áramtalanítsd az eszközeidet. Olyan esetekre gondolunk, amikor működésbeli problémát tapasztalsz, például, ha lefagy a rendszer. Ha minden rendben üzemel, akkor ne indítsd újra az eszközöket.
A szolgáltatások korlátozására szigorú előírások betartása mellett kerülhet csak sor, akkor, ha valamely, szerződésben foglalt kötelezettségedet nem teljesítetted. Erről minden esetben küldünk értesítéseket, így a korlátozás elkerülhető.
Ha hibát tapasztalsz, keress minket a 1446-on. A hibát nyilvántartásba vesszük, megkeressük az okát, és legkésőbb 72 órán belül megpróbáljuk kijavítani. A nyilvántartásba vételről és a megoldásról is tájékoztatunk.
Telepíts szűrőprogramot a gépre, mely képes blokkolni a felnőtt tartalmakat. A beépített szülői felügyelet funkció egy jelszó segítségével teszi lehetővé a szülők által nemkívánatosnak tartott oldalak letiltását. Ehhez ajánlott szoftvereket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság oldalán találhatsz itt.
A havi számlák kiküldési-, és befizetési módját minden esetben te határozod meg a szolgáltatás megrendelésekor. 4 féle fizetési mód közül választhatsz. Javasoljuk az elektronikus számlázás kiválasztását, mellyel kényelmesen, időtakarékosan akár otthonról fizethetsz, sorban állás nélkül.
Online befizetés
Legegyszerűbb, ha a honlapunkon (www.flip.hu) keresztül, az ügyfélfiókba belépve egyenlíted ki a számláidat. A felület átirányít a Simple Pay online fizetési felületre, ahol a bankkártya adataid és az összeg magadásával tudod kifizetni a számládat.
Átutalás
Saját bankfiókodon keresztül átutalási megbízást lehet indítani a Flip-es számlád kiegyenlítésére. Ilyenkor a bankod netbank felületéről tudod indítani az utalást.
Az átutaláshoz szükséges megadni a szolgáltató bankszámlaszámát és a megjegyzést rovatot is kitölteni. Ezeket a számlán minden esetben feltüntetjük.
Bankszámlaszámunk: 10700024-04021609-51400006
Csoportos beszedési megbízás
Csoportos fizetési megbízást kizárólag a számlavezető bankodnál igényelhetsz, ügyfélszolgálatunkon keresztül erre nincs mód.
A csoportos beszedési megbízáshoz a kedvezményezett (szolgáltató) azonosító számát (A10773381T004) és a te folyószámlaszámodat szükséges megadni. Ezeket az adatokat megtalálod a havi számládon.
Készpénzátutalási megbízás (postai, csekkes befizetés)
Amennyiben ragaszkodsz hozzá, lehetőséged van számláidat postai úton igényelni. A számlákat ebben az esetben is feltöltjük az ügyfélfiókba.
A számlázás havi rendszerességgel történik, ha kéred, e-mailben küldjük a számlát, de lehetőség van papír alapú számlaküldést is választani. Számláidat egyszerűen be is fizetheted az online fiókodban.
Mi mindenben próbáljuk az igényeidet kielégíteni, cserébe kérjük, hogy a szolgáltatásunkat rendeltetésszerűen használd, határidőben fizesd a díjakat, és ha szükséges, működj velünk együtt, hogy a szolgáltatásod zavartalanul nyújthassuk számodra.
A szolgáltatások korlátozására szigorú előírások betartása mellett kerülhet csak sor, akkor, ha valamely, szerződésben foglalt kötelezettségedet nem teljesítetted. Erről minden esetben küldünk értesítéseket, így a korlátozás elkerülhető.
Így még egyszerűbb lesz az ügyintézés, ha mobilon keresztül is eléred az ügyfélfiókodat.
Intézd pár kattintással számlabefizetéseidet, módosítsd a befizetés módját vagy az igénybe vett szolgáltatásaidat.
Minden dokumentumot egy helyen megtalálsz, és a leadott megrendeléseidet is nyomon tudod követni.
Ha letöltöd első kézből értesülhetsz az akcióinkról és fejlesztéseinkről is.
Először is kérjük, hogy ide kattintva ellenőrizd, hogy a területeden nincs-e éppen tervezett karbantartás. Ha a listában nem találsz erre vonatkozó információt, akkor a következő lépéseket teheted:
Ha a TV szolgáltatással kapcsolatban tapasztalsz valamilyen problémát, javasoljuk, hogy nézd meg a beltéri vevőegységed használati útmutatóját. Kövesd a hibaelhárításra vonatkozó részben található utasításokat. Amennyiben nem sikerül megoldani a problémát, hívd a 1446-ot, és kollégáink segítenek.
Ha az internetszolgáltatással kapcsolatos problémád van, akkor először nézd meg a modemed használati útmutatójában lévő hibaelhárítás részt. Amennyiben nem sikerül megoldani egyedül a problémát, kérlek, hívd a 1446-ot, és kollégáink segítenek.
Ha hibát tapasztalsz, keress minket a 1446-on. A hibát nyilvántartásba vesszük, megkeressük az okát, és legkésőbb 72 órán belül megpróbáljuk kijavítani. A nyilvántartásba vételről és a megoldásról is tájékoztatunk.
Sajnáljuk, ha valamivel nem vagy megelégedve. Kérünk, hogy keress minket a 1446-n. Ha a problémádat nem tudjuk megoldani, akkor a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz, a fogyasztóvédelmi szervekhez vagy a békéltető testületekhez tudsz fordulni a probléma rendezése érdekében.
Intézd ügyeidet és fizesd számláidat
az ingyenes applikációnkkal!Kérdésed van?
Hívj minket bármikor!