Számhordozás
Ragaszkodsz a számodhoz?
Így tudod megtartani!
Megtartanád a korábbi hívószámodat?
Ha szeretnéd megtartani korábbi hívószámod, csak jelezned kell nekünk a megrendelési folyamat során.
Az igény benyújtásakor ezekre figyelj:
- A számhordozási igényedet csak a jelenlegi szolgáltatónál nyilvántartott adataiddal tudjuk rögzíteni, amennyiben ezek megfelelnek a személyi okmányaidban szereplőkkel. Figyelj arra, hogy mindent pontosan írj be, mert csak és kizárólag ebben az esetben tudjuk elfogadni a kérelmed! Amennyiben adataid időközben megváltoztak, akkor a számhordozás ELŐTT kell ezeket javíttatnod az átadó szolgáltatónál. Ellenkező esetben az igényt nem tudjuk teljesíteni.
- Ügyelj arra, hogy a kapcsolattartó mobilszámodon elérhető legyél, hogy munkatársaink – az igényed elküldését követő 24 órán belül – felvehessék veled a kapcsolatot.
- Érdeklődj a jelenlegi szolgáltatódnál, hogy van-e a hűségszerződésből eredő kötbérfizetési kötelezettséged. Amennyiben van, és nem tudod vállalni a kötbér kifizetését, javasoljuk, hogy igényeddel várd meg, amíg a hűségidőd lejár. Abban az esetben, ha a jelenlegi szolgáltatódnál a telefonszolgáltatásodon kívül további szolgáltatásokat is igénybe veszel, érdemes rákérdezni, hogy a számhordozás hatással van-e ezekre.
- Rendezd az átadó szolgáltatónál a számláid. Ha 30 napon túli tartozásod van, a számhordozási igényed nem fog teljesülni, illetve vedd figyelembe, hogy a számhordozás megtörténtéig esedékes díjakat mindenképp ki kell fizetned az átadó szolgáltatónak.
- Kérjük, vedd figyelembe, hogy hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.
Online ügyintézés
Értékesítők
A Flip értékesítői országszerte dolgoznak, egészen az ajtódig is elmennek. Így a saját otthonodban, kényelmesen is meg tudod rendelni a pont jó szolgáltatást.