Ugrás a tartalomhoz

Ügyfélfiók

Miért érdemes használnod az ügyfélfiókod?

Számla befizetés, ügyintézés

Bejelentkezési útmutató:

Ügyfélfiókod egyszerű és átlátható felületet biztosít számlafizetésre, ügyintézésre. Miután megrendelted a szolgáltatást, kapni fogsz tőlünk egy emailt, amiben az ajánlati dokumentum mellett az ügyfélfiók regisztrációhoz szükséges linket is megkapod. A regisztrációra 8 napon belül van lehetőséged. Erre a linkre kattintva tudod majd beállítani a jelszavadat. A felhasználóneved minden esetben a megrendeléskor megadott kapcsolattartói email címed lesz, ezért fontos, hogy pontos és valós adatokat adj meg.

Nem tudsz belépni? Segítünk!

A bejelentkezési oldalon a „Kattints ide, ha nem tudsz belépni!” linkre, így email címed megadása után újra tudjuk küldeni a regisztrációs linket. Ha nem oldódik meg így sem, keresd ügyfélszolgálatunkat a 1446-os számon.

A bejelentkezési oldalon a „Kattints ide, ha nem tudsz belépni!” linkre, így email címed megadása után újra tudjuk küldeni a regisztrációs linket. Ha nem oldódik meg így sem, keresd ügyfélszolgálatunkat a 1446-os számon.

Keresd ügyfélszolgálatunkat a 1446-os számon.

Számlák

Ebben a menüpontban találod a számlázáshoz kapcsolódó legfontosabb adatokat és az összes eddigi számládat. A befizetés gombra kattintva átirányítunk a SimplePay felületére, ahol bankkártyád segítségével biztonságosan kiegyenlítheted a számláidat. A számla sorszámára kattintva PDF formátumban letöltheted azt. A befizetésre váró számláidat az oldal tetején, a "Befizetendő számlák" részben gyűjtöttük össze neked

Szolgáltatások

A létesítés után itt láthatod az igénybe vett szolgáltatásaidat és azok státuszát. Ha Flip Tripla díjcsomagra váltanál, gyorsabb internetet szeretnél, vagy módosítanál kiegészítő szolgáltatásaidon, azt szintén itt tudod megtenni. A "Módosítás" gombra kattintva rendelhetsz új set-top boxot vagy HBO csomagot. De itt gyorsíthatod az interneted sebességét, és választhatsz korlátlan beszélgetést vezetékes telefonon a 0 Ft-os hívásopcióval.

Adatok

Itt találod a megrendeléskor megadott adataidat és az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozataidat. Kérjük, nézd át ezeket, és a eltérést tapasztalsz vagy változott a szerződéskötés óta, akkor azt jelezd ügyfélszolgálatunkon. A számlaküldési adatoknál tudsz átváltani elektronikus számlázásra, nézd meg mennyire egyszerű:

Dokumentumok

A szerződésedhez, valamint szolgáltatásaidhoz kapcsolódó legfontosabb e-maileket és dokumentumokat feltöltjük a fiókodba, így neked nem szükséges ezeket őrizgetned. Itt találod például az Egyedi Előfizetői Szerződésed is, és minden fontos értesítést, időrendben.

Rendelések

Ezen a fülön ellenőrizheted a megrendeléseid státuszát és a legfontosabb adatokat. Amennyiben kérdésed lenne, az ügyfélszolgálatunkon az itt feltüntetett megrendelésszámra tudsz hivatkozni.

Bejelentések

Amennyiben ügyfélszolgálatunkon valamilyen problémát jeleztél, a rögzített reklamációt ezen a fülön tudod nyomonkövetni. Érdeklődés esetén az itt található iktatószámra tudsz hivatkozni.

Tudtad?

Applikációnk segítségével okostelefonodon keresztül is beléphetsz a flipes ügyfélfiókodba. Csupán egy kattintás szükséges a belépéshez. Töltsd le Androidra vagy iOS-re az alábbi linkeken:

Online ügyintézés

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van? Hívj minket! Segítünk!

Értékesítők

A Flip értékesítői országszerte dolgoznak, egészen az ajtódig is elmennek. Így a saját otthonodban, kényelmesen is meg tudod rendelni a pont jó szolgáltatást.

Már ügyfél vagy?

Intézd ügyeidet
Fizesd be számláidat online